Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 23 september 2006

Deze week.......NS, voetbal en feesten

myspace layouts, myspace codes, glitter graphicsJa wat is er met deze week, allereerst speelde de NS een grote rol deze week in mn werktijden. Allereerst op dinsdag. Wat is er nu met dinsdag, nou het was Prinsjesdag dus volop reizigers naar den Haag. Allemaal mensen die een glimp van de Koningin en Maxima in de gouden koets wilden opvangen en wat "beroemde" politici wilden spotten. Helaas was dat nieuw voor NS en dus zette zij die dag maar wat kortere treinen in, Gevolg overvolle treinen, zowel heen als terug. Dus staan.... Fijn met de trein dacht ik nog, maar het kon erger. Woensdag morgen....geen treinverkeer mogelijk tussen Utrecht en Den Haag Rotterdam, vanwege een brandende trein en een wisselstoring bij Gouda. Vertraging circa een uur en omrijden via Schiphol. Daar had ik dus geen zin in dus ben maar lekker naar huis gegaan en heb daar eerst eens lekker ontbeten en een paar bakkies koffie genomen. Om een uurtje of negen maar weer naar het station gereisd, waar ik tot mijn verbazing om 9:30 uur in een vrijwel lege trein stapte die ook nog eens op Voorburg stopte en zodoende was ik om 10.30 op mn werk. Terug ging het gelukkig zonder vertraging, alleen was het weer staan geblazen.
Donderdag weer met goede moed naar het station gegaan, wonderwel een lange trein en volop ruimte voor alle passagiers, te mooi om waar te zijn deze week en ja hoor dat was het ook vlakbij Gouda kwam het bericht de trein kon niet naar Den Haag doorrijden, er stond een defecte trein op het traject. Maar NS had het goed met ons voor en bracht ons door naar Rotterdam. Echter daar was niet op ons gerekend en binnen een mum van tijd zaten de beschikbare treinen naar den Haag zo vol dat de conducteurs mensen uit de trein moesten verwijderen anders konden zij zelf niet mee en de deuren zouden niet kunnen sluiten. Na 4 treinen was er eindelijk een trein waar ik bij in kon. Het was de internationale trein uit Belgie. Op HS uitgestapt en daar de bus naar het werk genomen, echter daar moest ik ook een bus aan mij voorbij laten gaan omdat er gewoonweg geen mensen meer in konden. Gelukkig verliep alles op vrijdag "normaal"met NS.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphicsWat het voetbal betreft, op dinsdag trad onze FC aan tegen AGOVV voor de KNVB beker. Vanaf het begin was al duidelijk dat Utrecht deze wedstrijd in zijn zak had. Er werden echter teveel kansen gemist om het krachtverschil in een forse uitslag uit te drukken. De stand bleef steken op 3-1. We hebben echter wel plezier gehad en zaten dit keer op een andere dan onze eigen plaats, omdat we te laat waren met de aanschaf van de kaarten. Volgende keer beter.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphicsFeesten, ja dat hebben we deze week ook nog gedaan. Op dinsdag vierde Vivian een collega van het werk haar verjaardag. Ze deed dat met een lunch met een aantal zelf gemaakte gerechten, heerlijk, en gezellig om met zijn allen zo de lunch door te brengen. O ja na de cadeaux hebben we gezongen voor Vivian, waarna zij de kreet "He ik voel me echt jarig" niet kon onderdrukken.

Daarnaast hebben we deze week op donderdag nog afscheid genomen van 4 collega's die ons onderdeel gaan verlaten. Het was puik georganiseerd in de FOX in Voorburg. Leo, Hans, Rene en Nicole het ga jullie goed in je nieuwe job.


myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

Geen opmerkingen: