Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 13 februari 2007

Het was een goede dag

Vandaag hadden we allemaal vrij genomen en zouden we de dag met elkaar doorbrengen. We hebben er, ondanks ons nog steeds grote verdriet, een gezellige dag van gemaakt. We zijn gezamelijk boodschappen gaan doen. En opa, ik dus, kon het niet nalaten met Kleine Henk even Bart Smit binnen te lopen en een aardigheidje met hem uit te zoeken. De boodschappen deden we bij Albert Heijn, en opa liep trots met de winkelwagen rond. Onder de wagentjes is een formule race auto als kinderzitje gemonteerd en Kleine Henk zat daar prins heerlijk te babbelen en rond te kijken en natuurlijk af en toe wat in de schappen te rommelen als het wagentje er te dichtbij stil stond. (Foto's komen later, baterijen van de camera zijn leeg, kan dus niet uploaden)
Nadat we de boodschappen hadden gedaan zijn we naar huis gegaan en hebben we zelfs een spelletje gespeeld. Hendrik zou voor ons koken en we hebben Cajun gegeten en wel Yambalaya. Heerlijk. 's Avonds zijn Jos en Amanda nog langs geweest. Al met al een goede dag.

Geen opmerkingen: