Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 27 februari 2007

Spreuk voor de maand Maart

Een oud gezegde "Maart roert zijn staart". Maart een maand waarin het kan vriezen kan dooien maar soms ook erg warm kan zijn, mijn geboortemaand, de maand van de vissen.
Ik wilde deze spreuk maar eens opzij zetten en de volgende introduceren:

Mensen die niets weten en weten dat ze niets weten,
Weten meen dan mensen die niet weten dat ze niets weten.

Geef me je mening over deze spreuk, ik weet dat het niets met de maand maart van doen heeft maar ik vind het wel een typisch hollandse spreuk die je op zo'n tegeltje op het toilet tegen kan komen. Wat vind jij ervan?

Geen opmerkingen: