Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 4 februari 2007

Smokin' Aces


Zaterdagavond ben ik naar de bioscoop gegaan (de Rembrandt in Utrecht). Ik was erg nieuwsgierig geworden naar de film Smokin' Aces, met name door de trailers op de tv en een recensie in zo'n gratis blaadje (ik dacht de Spits, maar het kan ook de Metro of de Pers geweest zijn. Effin dat doet er niet toe) Dus ik naar die film. Een zeer goed gemonteerde film met een klassiek verhaal dat zonder meer naar het einde toe tot een climax wordt gebracht, met een fantastische ontknoping en doorspekt met een beetje zwarte humor, die echt grappig is. De plot van de film is zeer goed, en de oplettende kijker weet al voor de onthulling hoe de plot zou kunnen zijn. Een film dus waar je vanaf het begin oplettend moet zijn, anders mis je zeker de aanknoping naar de plot. Mocht je het toch missen aan het einde van de film zit een duidelijke uitleg van wat er zo allemaal speelde. Een aanrader, ik waardeer de film op een 8 (mede door het plot)


Ik de zaal om mij heen hoorde ik meermalen dat men het niet allemaal begreep en dat de film hen tegenviel, maar tegen het einde van de film hoorde je toch menig gerinkel van de kwartjes die op de juiste plek vielen.


Meer info: "Smokin' Aces - Rembrandt Bioscoop Utrecht" klik hier!

Geen opmerkingen: