Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 18 augustus 2007

De Efteling 2007


Wel het was alweer een antal jaren geleden(2003) dat ik met Berry naar de Efteling ben geweest. Het was helaas de laatste keer dat we dat samen hebben mogen bezoeken. Dit bezoekje aan de Efteling was dus weer meer dan zomaar een bezoekje, het was tevens een trip langs memory lane samen met Henk, WIlma, Kleine Henk en Coegie Berry.


Het is een geweldige dag geworden, ik heb er enorm van genoten en van kleine Henk in het bijzonder, als je zag hoe hij de Efteling beleefde, alles als een spons opnam en van de kleinste dingen enorm kon genieten, ook daarvan heb ik menig traantje weggeveegd. Maar zoals gezegd een geweldige dag waar ik en de kinderen erg veel plezier aan hebben beleefd.

Geen opmerkingen: