Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 18 augustus 2007

FC UTRECHT - Espanyol

JA, het is al zo vaak geschreven en gezegd deze week, tijdens en na afloop van de wedstrijd, maar ik moet het toch nog even hier ook kwijt. In het vriendschappelijk duel van Utrecht tegen Espanyol heb ik met verbazing zitten kijken hoe goed ons Utreg voetbalde. De ooh's en de aah's waren niet van de lucht, het leek voor al het eertse uur wel of Espanyol helemaal niet mee deed. Ik betrapte me erop dat de lach op mn gezicht steeds breder werd, op het laatst zelfs van oor tot oor, zo ver zelfs dat ik dacht ik durf me zo straks niet buiten het stadion te vertonen. Wat een ontzettend goed gevoel heb ik van die wedstrijd overgehouden. Ik hem mn cluppie in jaren niet meer zo zien voetballen. Ik ben ook erg hoopvol gestemd voor de wedstrijd van zondag tegen Feyenoord. Ik verwacht een mooie voetbalmiddag en het wordt een fantastische middag als onze FC de drie punten in Utrecht houdt.

Forza Willem, Forza Utreg.
We worden kampioen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Durf te dromen)

Geen opmerkingen: