Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 21 augustus 2007

FC Utrecht - Feyenoord (0-3)

Ik was erg hoopvol voor deze wedstrijd en heb ook over het algemeen een goede wedstrijd gezien, vond alleen Feyenoord wat laf spelen ik geloof dat ze zo'n 40 keer op Henk Timmer hebben teruggespeeld. Ik vond de uitslag geflatteerd, maar gezien het benutten van kansen erg effectief. Zet er tegenover dat Utrecht minstens zoveel kansen heeft gehad maar ze niet benutte, jammer. Bovendien buitenspel blijft lastig, zo dacht ik dat de tweede goal buitenspel was en de derde niet maar op tv was het duidelijk te zien het was andersom, jammer dat dat niet door het leidende trio werd opgemerkt. De beste mannen waren voor mij Sanmartian en de Cler, de minste de centrale verdedigers Bahia en Keller. Grandel geef ik nog het voordeel van de twijfel volgens mij kon hij door zijn blessure niet meer goed afzetten waardoor ook zeker de eerste goal ontstond. Na de botsing met Slory had hij echter zelf al aan moeten geven gewisseld te willen worden, nu heeft hij weer de hoon van het publiek en pers en krijgt zijn zelfvertrouwen weer een lekkere knauw. Terwijl, en dat heeft hij bewezen, ook al in Frankrijk, hij vreselijk goed kan keepen.
Maar ja verliezen is niet het einde van de wereld, maar wel een slechte seizoenstart zo. Dat we zeker weer in het linker rijtje belanden staat voor mij vast. Zeker met Willem van Hanegem aan het roer en de verbeteringen die hij in het spel aanbrengt.
Utreg Forever, Forza Utreg
(Utreg landskampioen, durf te dromen)

Geen opmerkingen: