Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

vrijdag 3 juni 2011

Ricky van Wolfswinkel verruilt FC Utrecht voor Sporting Lissabon

Ricky van Wolfswinkel draagt komend seizoen het shirt van Sporting Lissabon. De aanvaller van FC Utrecht werd vrijdagavond door de Portugese topclub aan de eigen supporters gepresenteerd. Hij kwam twee seizoenen geleden van Vitese naar FC Utrecht en had nog een doorlopend contract. In Lissabon is onze clubtopscorer al gepresenteerd. Ook Liverpool en Arsenal was in de race om de Utrecht spits in te lijven Sporting was echter het meest doortastend en haalde onze spits naar Lissabon.

 

Bron www.fcutrecht.nl

Geen opmerkingen: