Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 5 juni 2011

Vanavond brand ik een kaarsje

Candle of Hope, Guidance, Expectation

Een kaarsje voor Alie, een kaarsje om haar weg te verlichten. Aan het eind van de weg die ze nu gaat brand een niet te missen helder licht en door verwanten opgewacht,  begeeft ze zich daar nu naar toe.

Een kaarsje voor Dries die zomaar van de een  op de andere dag er niet meer was, die echt niet vergeten gaat worden. Dries deze kaars is voor jou, je kan er ook een sigaartje mee aansteken, en lachend op ons neer kijken. Je was een rustige, humoristische kapitein op het schip dat jij jouw koers oplegde en ondanks het drukke bestaan een echte levensgenieter

Een kaarsje voor Ploon, mezelf, mijn kinderen en kleinkinderen. Een kaarsje voor mijn vader, broers en zusters en heel de familie, als troost en richting in deze emotionele tijden. Een kaarsje voor iedereen die het nu nodig heeft. Een kaarsje voor troost aan de nabestaanden, een kaarsje opdat wij niet vergeten, een kaarsje opdat wij niet worden vergeten, een kaarsje van hoop, een kaars die onze weg duidt. We hebben allemaal een steuntje nodig, laat deze kaarsen daarvan het begin zijn.

Geen opmerkingen: