Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 26 april 2014

Op koningsdag naar dierenpark Amersfoort.

Koningsdag wat te doen? Allereerst natuurlijk een oranje overhemd aangetrokken, en dan? Vrijmarkt op, koningsspelen, oranje feesten of totaal de drukte mijden. Dat heb ik vanmiddag gedaan. Ik ben eerst een stukje gaan toeren met de auto, dakje open heerlijk weer, en toen gestopt bij Dierenpark Amersfoort, lang leve het abonnement, je loopt zo naar binnen. En wat is het een mooi park voor kinderen er zijn al een aantal klauterroutes door het park waar je midden door of over de verblijven van de dieren gaat en er is weer een heel nieuw deel in aanleg met waterpartijen en vogels of zoals de slogan in het dierenpark luidt, vogels veren en natte kleren.

Maar vandaag was het heerlijk rustig, stil kan je bijna zeggen dus overal volop de ruimte om alles goed te bekijken. De tijgers en de cheetah kregen vandaag wat vleeshapjes (zelf gezien) maar zij waren niet de enigen volgens mij hebben vandaag alle dieren iets extra’s gehad.

Vandaag extra genoten van de mantelbavianen, leuk om te zien hoe de moeders hun jongen aan de staart vasthouden zodat ze niet weglopen of in een verkeerde (andere) familie terechtkomen. De wat oudere jongen springen en dartelen om elkaar heen dat het een lieve lust is, erg vermakelijk om eens even bij stil te staan.

HENI_2014_04_26_137

Uiteraard moet ik bij de tijgers langs en dan maak ik weer veel te veel foto’s. Zo ook vandaag.  Ik zet er eentje hier neer en de rest plaats ik op mijn http://photanimals.blogspot.com

HENI_2014_04_26_213

Geen opmerkingen: