Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 26 april 2014

Utrecht door Rick Franssens

Een prachtige song over Utrecht door Rick Franssens. Poëtisch en heel mooi luisterliedje









Gepubliceerd op 31 jul. 2013
YOUTUBE by Rick Franssen

Utrecht


Door haar straten zwerf ik stil
Onbehoedzaam in gedachten
Haar zomer fluistert de weg
Ik hoef niet stil te komen staan
Maar zolang zij niet veranderd
Laat ik hier mijn spullen staan

Langs de gracht naast de dom
Waar de romantiek begon
In de vrede van haar dag
In de drukte van haar nacht
Met al haar kleuren en culturen
Bij mijn Turkse overburen
Voor de tijd dat dit gaat duren
Hou ik Utrecht even vast

Grote wegen snij ik af
Die mijn stilte niet begrijpen
Al begrijp ik hun geraas
Ik zal niet verstijven van verliefdheid
Mezelf verliezen aan haar stem
Zolang ik al haar straten nog niet ken

Langs de gracht naast de dom
Waar mijn liefde ooit begon
In de vrede van haar dag
In de drukte van haar nacht
Met al haar kleuren en culturen
Bij mijn Turkse overburen
Voor de tijd dat dit gaat duren
Hou ik Utrecht even vast

Ik zal grappen waar ik grol
Mij niet weerhouden als ik volschiet van geluk
Na te veel biertjes in haar kroeg
Ik zal vallen waar ik val want ze vangt
Ze vangt mij overal

Langs de gracht naast de dom
Waar de romantiek begon
In de vrede van haar dag
In de drukte van haar nacht
Met al haar kleuren en culturen
Bij mijn Turkse overburen
Voor de tijd dat dit gaat duren
Hou ik Utrecht even vast

Geen opmerkingen: