Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 3 augustus 2015

Extra veerdienst Wijk bij Duurstede tijdens Culemborg Blues

Tijdens Culemborg Blues op 22 augustus zal de veerdienst Wijk bij Duurstede - Rijswijk een uur langer in dienst blijven.

CB Poster 2015

Op 22 augustus vindt voor de 22e keer Culemborg Blues plaats. Veel muziekliefhebbers uit Wijk bij Duurstede en omgeving komen ieder jaar naar Culemborg voor een van de grootste bluesfestivals van Nederland. Ze komen daarbij voor de keuze te staan: of de laatste pont halen en de laatste band missen of een eind omrijden.

Als service naar deze groep heeft Culemborg Blues afspraken gemaakt met het veerbedrijf Ton Paulus, zodat het veer op 22 augustus een uur langer in de vaart blijft, dus tot 1.00 uur in plaats van 24.00 uur.

Meer informatie over Culemborg Blues en de afsluitende act, Johnny Mastro & Mama's Boys (USA), is te vinden op www.Culemborgblues.nl

Geen opmerkingen: