Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 14 november 2015

Hoeveel moois kan de herfst je geven?

Wat is in deze tijd het mooist? Juist ja de natuur en waarschijnlijk in de herfst op zijn mooist

Wat dacht je van deze paddenstoelen in Beekse Bergen (Kabouter Spillebeen was niet thuis, zijn fiets stond niet voor de deur)

HENI_2015_10_DSC_5769_0508Of  gewoon de natuur langs de weg zoals hier op Utrecht Overvecht

HENI_2015_10_DSC_5335_0082En wat kan je mooi het licht vastleggen

HENI_2015_10_DSC_5303_0050  Of een paar spinnenweefsels vol met ochtend dauw

HENI_2015_10_DSC_5344_0091Kortom wat een variatie in de natuur zomaar van het één op het andere moment, mistig, zonnig, storm en regen. Het meest onstuimige en veranderlijke jaargetijde, zo veelzijdig zo mooi.

Geen opmerkingen: