Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 19 augustus 2006

FC Utrecht - Willem II

De kop is eraf de competitie is weer begonnen. Onze FC trad deze avond aan tegen Willem II. De club die ons FC Utrecht in de laatste wedstrijd van het seizoen van directe plaatsing voor de UEFA Cup afhield. Revanche zou je dan denken. Onze jingens kwamen dan ook sterk uit de startblokken en al na twee minuten scoorde Marc Antoine Fortuné de 0-1 uit een vrije trap van Pieters. Helaas voor onze FC daar bleef het bij. Utrecht dat de wedstrijd onder controle had, had veel last van de gedwongen onderbreking vanwege het slechte weer en kwam daarna niet echt meer in de wedstrijd. Uit een omstreden penalty scoorde Willem II de gelijkmaker en uiteindelijk in de 86ste minuut scoorde Redan de 2-1 voor Willem II. Helaas verlies, maar de competitie is lang en net begonnen, dus op naar de volgende wedstrijd tegen Sparta.
Forza Utreg.

Zoals gewoonlijk zal ik elke zondag avond hier de complete uitslagen lijst en de ranglijst gaan vermelden. Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen: