Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 7 augustus 2006

Voor Bert en zijn familie

Vanmorgen kreeg ik de onverwachtte mededeling van het verlies van je vrouw, gelijk spookte er weer allerlei gedachten en vragen door mijn hoofd. De paralellen waren snel gelegd en de zin om te werken gelijk verdwenen. Velen zullen je zeggen wat je moet doen, maar velen zullen niet begrijpen hoe jij je voelt. Het leven gaat door zullen velen zeggen, maar je hebt het gevoel of ook voor jou het leven is opgehouden. Je zult daarom de komende tijd heel veel kracht en veerkracht nodig hebben om hiermee om te gaan. Ik wens je de kracht toe dit verdriet te kunnen dragen, begrijpen en verwerken. Ik wens je heel veel troost voor jou en je kinderen en je ouders en schoonouders.

Geen opmerkingen: