Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

vrijdag 25 augustus 2006

Eredivisie NL

Zoals jullie wel hebben gezien is er deze week geen uitslagen en ranglijst van de eredivisie op mn blog verschenen. Het is ook niet meer zo zinvol om dit nu nog te doen, dus de eerstkomende ranglijst zal er komen nadat de 2e speelronde voorbij is.
A.s. Zaterdagavond speelt de FC tegen Sparta. Ik zal er echter niet bij zijn omdat ik al een andere afspraak had staan. Ik ga namelijk naar de Bluesroute in Culemborg, maar ik heb een goede vervanger geregeld die graag in mijn plaats naar de wedstrijd wil. Dus PLOON zet 'm op en schreeuw de longen uit je lijf om onze jongens naar de overwinning te jagen.
Hoorde trouwens van een collega van mij, is wel een Sparta supporter, dat zijn dochtertje met de spelers het veld op mag. Natuurlijk erg leuk, maar zou leuker geweest zijn als hij een Utrecht supporter zou zijn geweest. Maar voor die kinderen is het natuurlijk wel een hele belevenis.
Ok boys, ik ben er niet bij, maar zet 'm op tegen Sparta en hou de punten in Utrecht. Het liefst met veel doelpunten, dan is het voor Ploontje ook hartstikke leuk, zo vaak zal ze een voetbalwedstrijd niet bijwonen.
Forza Utreg. Voorzichtige voorspelling Utrecht - Sparta 3-1.

Geen opmerkingen: