Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 7 augustus 2006

Afgelopen week

Een scene uit dead mans chest: Jhonny Depp op de vlucht voor de kanibalen
Heb de afgelopen week en het weekend eigenlijk niet zo veel prive leven gehad. Veel uren gewerkt. Het project waar ik aan werk loopt ten einde, een laatste eindsprint moest worden gemaakt om de deadlines te realiseren. Gek eigenlijk dat als je onder een beetje meer druk werkt je prestaties toenemen en je eigenlijk veel minder moe thuiskomt. Het geeft een gevoel van voldoening, zeker als de afloop ook goed is. We zullen zien.
Ben verleden week woensdag wel weer naar Cees Place gegaan, ik had m'n guitaar weliswaar thuis gelaten, maar het was toch wel weer eens lekker om wat te kletsen, te drinken en naar de muziek in de kelder van Cees te luisteren. Daar ontspant een mens echt van in deze hectische tijd. Zaterdag avond ben ik zelfs in m'n eentje naar de bioscoop geweest, een hele overwinning voor mezelf, dat zal ik in de toekomst vaker gaan doen.
In de Rembrandt draaide Pirates of the Carabean 2 "Dead mens chest", met uiteraard Johny Depp weer in de hoofdrol als captain Sparrow. Ik persoonlijk vond de film een beetje tegenvallen, misschien had ik me er, gezien de publiciteit vooraf, wel teveel van voorgesteld. Ik vond de humor wat minder dan deel 1 en ik vond de film kop noch staart hebben. Maar ja ÿou can't have them all" en misschien is deel 3 wel weer beter, wan een deel 3 komt er en daar ga ik zeker ook weer naar toe.

Geen opmerkingen: