Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 1 oktober 2006

Als de kat van huis is.......

kleine Henk en Opa, Henkje op tafel 1 (copyright 2006 by Coegie)kleine Henk en Opa, Henkje op tafel 2 (copyright 2006 by Coegie).......dansen de muizen op tafel, tenminste dat zegt een oud hollands spreekwoord. Maar wij hebben geen kat en ook geen muizen. Dus wie moet er dan bij ons op tafel dansen. Nou in dit geval onze kleine Henkje. Lekker bij opa op tafel. Dat is wel het voordeel van opa zijn natuurlijk. Dan mag je met je kleinkind natuurlijk wat "ondeugende" dingen doen. Maar je ziet opa is wel voorzichtig he, misschien wel te voorzichtig want onze kleine henkje had zich best wel stevig vast aan de stang van de parasol. Dus opa had hem best wel los mogen laten. Maar ja.... zo'n heerlijk klein ventje kan je toch niet zomaar in zijn eentje los op tafel laten staan. Dus..... wel ondeugend, maar niet onvoorzichtig.

Geen opmerkingen: