Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 29 januari 2007

Een weekje op bed

Yeah klinkt wel aardig een weekje op bed, wie zou zich dat niet wensen een hele week lekker in je bed luieren. Ja als het vrijwillig is, is dat natuurlijk heerlijk, maar onvrijwillig.... ik kan je verzekeren dat, dat je na 2 dagen al gaat vervelen. Het is mij afgelopen week overkomen. Zaterdag nogal druk geweest met van alles in nog wat in huis, brood gebakken een paar dozen verplaatst... Of het nu al op spanning stond, als gevolg van "Stormy Thursday", wie zal het zeggen, maar zondags kon ik niet meer op of neer en van de pijn in mijn rug al vroeg naar bed gegaan. Maar dat was ook al niet lekker, kon niet op m'n rug liggen. Eén houding als een eitje op mijn zij lukte nog net, maar bewegen was uitgesloten, omdat dan de pijnscheuten door m'n lichaam schoten. 's Maandagsmorgen nog om 6 uur opgestaan, maar had al snel in de gaten dat het niet ging, staan pijnlijk, lopen bijna niet mogelijk, dus maar weer het bed in. Ik ben met dit soort dingen, sinds ik aan een hernia geopereerd ben, uiterst voorzichtig. Dus aspirines geslikt, oefeningen, die de rug moeten ontspannen gedaan en op het zijtje en maar proberen te slapen. Dit een paar dagen achtereen. Naar het voetballen, dat zat er niet in, balen, een grotere straf kan je mij niet geven, dus maar de radio aan, maar das toch anders dan er live bij zijn. Uiteindelijk is het me toch gelukt m'n rugspieren los te krijgen en langzaam maar zeker verdween de pijn. Pfffffffffffffffffffffff opluchting, wel nog de oefeningen blijven doen, aspirines slikken en goed uitkijken met wat je doet en hoe je het doet. Vandaag weer gaan werken. Alles is goed verlopen.

Ondanks dat het gedwongen is dat je op bed moet blijven heeft het uiteindelijk ook zo z'n voordelen. Ik heb flink wat geslapen dus ben flink uitgerust, je krijgt ook een aardige vaardigheid in het oplossen van SUDOKU puzzles en je hebt de tijd om allerlei zaken te overpeinzen. Van muziek maken is er niet veel gekomen, dan maar luisteren, hetgeen toch ook wel zorgt dat de tijd wat sneller verloopt.

Nou laten we hopen dat we dit dan maar weer ACHTER de RUG hebben. Hopelijk is de volgende post weer wat vrolijker.

Geen opmerkingen: