Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

vrijdag 12 januari 2007

HAPPY NEW YEAR

Ja hoi allemaal, welkom op mijn blogpage. Allereerst wens ik jullie en je vrienden vriendinnen, partners en familie een allerbest 2007 toe. Met veel liefde, geluk, muziek, gein, gezondheid, sportiviteit en alle goeds dat maar te bedenken is.
Een jaar met nieuwe uitdagingen. Laten we allemaal ons beste beentje voor zetten en ..... dan kan het alleen maar goed komen.

De eerste verjaardagen hebben we alweer achter de rug, en er gaan er nog veel komen dit jaar. De familie is weer met een telg uitgebreid (welkom Nick) en dus hebben we er ook weer een opa en een oma bij. Gefeliciteerd Opa en Oma.

En zoals opa's en oma's betaamt zullen de kleinkinderen verwent worden, of de ouders dat nu goed of niet goed vinden..... want waarvoor heb je anders opa's en oma's.

Maar zo staat er nog veel meer te veranderen dit jaar. Allereerst m'n nieuwe baan, maar dat had ik al eerder gemeld. Coeg die naast het saxofoon kwartet, na haar formidabele optreden gisteren, ook deel gaat uitmaken van Toeter & Groef. Kleine Henkje die steeds harder gaat lopen, Henk en Wilma die daardoor ook steeds harder achter Kleine Henk moeten gaan aanrennen. Oma Beppie die een nieuwe kamer voor haarzelf heeft gekregen..... Nou is het jaar al niet positief begonnen dan en het is pas een goede twee weken oud.

Dus voor allemaal 'Keep on smilin' en dit jaar GEEN problemen aleen maar UITDAGINGEN.

Geen opmerkingen: