Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 8 juli 2007

Heukelum 777

Heukelum777


Vandaag ben ik naar Heukelum geweest. Heukelum een stadje aan de Linge vierde haar 777 jarig bestaan en in de week van 070707 t/m 140707 wordt dit herdacht met allerlei activiteiten.
Het stadje is de afgelopen week door haar bewoners terug gebracht naar de middeleeuwen en alles wat daarbij hoort. Ik moet zeggen de inwoners hebben zich niet geschroomd bij het maken van allerlei bouwsels en versieringen, van brandstapel tot schandpaal, oude beroepen, martelwerktuigen, kastelen, heksen en zelfs het paard van Troje kan je er vinden. Je kijkt je ogen uit. Naast dat je het kasteel kan bezoeken worden er op het tournooi veld ook nog ridderspelen gehouden, echt leuk om eens te gaan kijken. Ik heb een kleine foto impressie gemaakt van wat ik vandaag zoal gezien heb. Helaas was de batterij van mn toestel leeg zodat ik niet alles heb kunnen vastleggen. Ik ben dus genoodzaakt om volgende week zaterdag nogmaals af te reizen (oh wat vind ik dat erg :)) Voor wie nog geen plannen heeft gemaakt voor de komende week, die zou ik aanraden een dagje naar Heukelum af te reizen. Voor diegenen die niet weten waar het stadje ligt? Ten zuiden van Leerdam aan de Linge. Veel plezier, heb ik ook gehad.

Klik op de foto voor een kleine foto impressie...

Geen opmerkingen: