Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 16 april 2011

The blues is het blauw in de kleur

Speciaal voor het jubileum maakte de Raalter dorpsdichter Gert Katerberg, zelf een trouwe bezoeker van het festival, een speciaal jubileumgedicht;
The blues is het blauw in de kleur
‘The blues is het blauw in de kleur van verlangen.
The blues is het blauw in de kleur van de waan.
The blues is het blauw in de kleur van de nachten.
The blues is het blauw in de kleur van een traan.
The blues is het blauw in de kleur van de diepte.
The blues is het blauw in de kleur van de roes.
The blues is het blauw in de kleur van de drank.
The blues is het blauw in de kleur van the blues.
Het blauw in je ogen … geen blues.
Het blauw in je jurkje … geen blues.
Het blauw van je fiets … geen blues.
Het blauw van je tasje … geen blues,
Maar dat je bij mij weg bent,
in 12 maten
en dat je niet terugkomt,
in 3 akkoorden:
That’s the blues

Geen opmerkingen: