Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 3 april 2011

Waarom ben ik vandaag zo boos?

waarom ben ik vandaag zo boos........

  • omdat ik vanmorgen opstond en het regende?
  • mijn tosti een beetje donker uit het tosti-ijzer kwam?
  • de koffie niet helemaal heet was?
  • ik niet met de cabrio met open dak naar de wedstrijd kon?
  • mijn raam aan de bestuurderskant nog steeds kapot is?
  • het een eind lopen is van de Uithof naar het stadion?
  • de voetbalwedstrijd vandaag al om 12:30 uur begon?
  • de suppoost een te brede glimlach had toen hij me fouilleerde?
  • ik teleurgesteld was te zien dat Ricky op de bank zou starten?
  • ik teleurgesteld was dat ook Schut op de bank begon?
  • ik teleurgesteld was in Ton du Chatinier?
  • dat Makele een slechte scheidsrechter is?
  • dat het lijkt of elke scheidsrechter een ander spelregelboekje heeft?
  • dat er toch weer spreekkoren waren?
  • dat Utrecht verloor van den Haag?
  • dat den Haag won van Utrecht?
  • dat Utrecht na de 1-0 weer ging verdedigen?
  • dat ik wel met open dak naar huis kon rijden?
  • dat de deur in de haak viel toen ik in de tuin werkte en er op dat moment niemand thuis was?
  • dat ik een hoop rotzooi bij elkaar geharkt heb?
  • dat de nasi erg lekker was?
  • dat...........................................
ja waarom was ik vandaag eigenlijk zo boos het was een mooie dag, ik heb veel gedaan, alleen mijn cluppie heeft vandaag verloren....... dat kan de reden toch niet zijn?

1 opmerking:

writing berries zei

vandaag gaan we voor feest okay xD