Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 24 april 2011

Paas bellen!

Bellen Blazen !!!!!

Eerste Paasdag en o o o  wat is het al warm en het is nog geen 11uur in de morgen. We hebben net met zijn allen het paasontbijt gedaan. Henk en Thomas hebben eieren gezocht. De chocolade liep zowat uit het papiertje. De tuin nog stoffig “werk in uitvoering” de schutting net gezet. En de kinderen die vermaken zich altijd. Jongens bellen blazen, jaaaaa klonk het in koor. Maar ja als alles zo warm is dan ga je ook al zweten van het blazen en is de pret er snel af. Maar er was een oplossing, voor alle twee de problemen, zowel het blazen als de hitte. Ja hoor een heuse ventilator uit de schuur gepakt en de kinderen hoefden alleen de bellen blazers in de luchtstroom te houden en het gaf ze ook nog een heerlijke verkoeling. Ach ja als Opa verzin je toch gewoon een oplossing. En leuk dat ze het vonden !!!

Geen opmerkingen: