Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 10 april 2011

Medeljden met Ton du Chatinier of FC Utreg?

Citaat Ton du Chatinier artikel www.fcudate.nl Du Chatinier “We hadden een complete offday” (Lees het artikel hier!)
“We hadden een complete offday", oordeelde de trainer van FC Utrecht. "In geen enkele linie waren we agressief genoeg. Ik ben in de rust flink uit mijn dak gegaan, maar het heeft niet geholpen. Feyenoord was op alle fronten de betere ploeg." De coach was vooral boos over de eerste twee treffers van Feyenoord, beiden met een kopbal gescoord uit een hoekschop.”
Uitgerekend, volgens Ton du Chatinier, het sterkste deel van zijn elftal laat hem al twee wedstrijden in de steek. Twee wedstrijden met 6 man verdedigend achter de bal en toch vliegen er 7 in. Niet alleen zijn verdediging laat hem in de steek  maar ook nog zijn spitsen. Elke kans wordt verprutst niemand die het durft een aanval af te ronden of het inzicht en/of het overzicht ontbeert om de goede eindpass te geven.
Ik kan zoveel schrijven als ik wil ik ben één van die beste stuurlui die aan de wal staan. Ik lees dat de Chat uit zijn dak is gegaan in de rust en toch kwam er niets uit. Willen de spelers zich nog wel inzetten. Of gaan ze met te veel opdrachten het veld in. Komt het dat onze club topscorer op de bank zit of omdat al menig speler bezig is met een plek bij een andere club voor volgend seizoen.01.08 011
Feit is dat vele supporters met mij zich in hun hemd voelen gezet en ik ben geen supporter die voor tijd naar huis ga ik zit de ergernis helemaal uit. Na de  winterstop is er weinig te genieten geweest. Hoe schril is het contrast met het begin van dit seizoen. Celtic van de mat gespeeld Ajax verslagen en in de Europa League het beste voetbal laten zien dat Utrecht ooit Europees heeft vertoont. Het voetbal was om te smullen dat kan je toch niet in een paar wedstrijden verliezen?
Ik benijd de trainer niet, maar ben van mening dat hij technisch en tactisch ook enige blunders heeft gemaakt. Misschien moet de Chat even voor de spiegel gaan staan en zich zelf diep in de ogen kijken en zich eens indringend toespreken. Zoals het nu gaat lijkt het er zelfs op dat we de Play-offs niet gaan halen. Jammer om een zo mooi  seizoen op deze wijze, waaraan iedereen een bittere nasmaak overhoudt,  af te sluiten.
Ja ik heb meelij met de Chat. Chat dat is toch KAT in het Frans? Ik hoop voor Ton dat hij ook 7 levens heeft.
Utreg for Ever,
Spelers en trainers
Gaan en komen.
Wij, de supporters, zijn er altijd,
En blijven achter met onze dromen.
FORZA UTREG

Geen opmerkingen: