Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 5 februari 2012

Ajax-FC Utrecht: Utrecht 4 op één rij

Wedstrijden tegen Ajax zijn altijd zeer bijzonder. In 1998 won Utrecht voor de eerste keer in haar 28 jarig bestaan in Amsterdam, het was op Moederdag en het werd 1 –2.  Nu in 2012 kijken we er niet meer van op als Utrecht wint van Ajax. Immers dat gebeurt regelmatig. Maar vandaag was extra bijzonder, Utrecht won met  0 – 2 door twee goals van Eduard Duplan. Nimmer was er een club in Nederland dat in 2 seizoenen 4 keer van Ajax in de competitie heeft gewonnen en dat record heeft Utrecht nu.eduard.duplan

Enigzins met verbazing zat ik echter wel vanmiddag naar Eredivisie Live te kijken, Utrecht speelde sterk als eenheid, als team. Ajax wist zich daar zichtbaar geen raad mee, veel in balbezit maar haalde daar weinig rendement uit. Over de hele wedstrijd had Utrecht de meeste kansen en het was dodelijk in de omschakeling 3 echte kansen 2 doelpunten.

Een Ajax fan twitterde: “Ajax zakt door het ijs, net nu de rayonhoofden (elfsteden koorts)  bij elkaar komen”

Aad de Mos zei in de rust “Ajax  speelt zonder bezieling, zonder plan. Utrecht had tenminste nog een strijdplan”. Ja Aad dat klopt als een bus, Utrecht had een DUPLAN.

Nu vasthouden in de komende weken zodat we snel van de 15E plek wegkomen.Forza.

Geen opmerkingen: