Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 20 februari 2012

Utrecht – AZ: Het Nesu Effect?

IMAG0007Mogen we spreken van het Nesu effect en is AZ nu daar 2 keer op rij de dupe van geworden? Of wordt Utrecht gewoon met de week beter en is er nu gekozen voor het juiste systeem?

Beide beweringen zijn juist. 9 maanden geleden treft Nesu tijdens de training een vreselijk noodlot, AZ komt langs en Utrecht overklast hen met 5 – 1. Zondag viert Nesu zijn verjaardag in de Galgenwaard. Guess what? AZ is de tegenstander en weer worden de Alkmaarders van het veld af gespeeld 3-0.

Rondom de wedstrijd waren allerlei activiteiten om Nesu een mooi cadeau te geven. Het eerste cadeau was een geldelijke bijdrage aan zijn foundation, die mensen met een handicap in Roemenië gaat helpen. De verschillende activiteiten, leverden een bijdrage van circa 10.000 Euro op. En het tweede cadeau was uiteraard de overwinning op AZ. Feit is dat Utreg in het 4-4-2 systeem beter speelt en een aantal spelers waar veel van werd verwacht onder dit systeem zich lekkerder voelen en beter presteren. FORZA Utreg zo door gaan. Denk aan het credo van Mihai: ”Never give up”

“Utrecht kampioen”, DARE TO DREAM.

Geen opmerkingen: