Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

donderdag 23 februari 2012

Lekkere Trek: De Griek bij mij thuis



Het was een mooie dag vandaag en ik had een ontstellende zin in iets lekkers, maar ik kon dat niet beschrijven. Al boodschappend doende met Coegie vormde zich het idee iets met paprika rijst, tomaten, knoflook, peper, paprika, gehakt en doperwtjes te doen. Wat het zou worden daar had ik in de winkel nog geen idee van. Maar van  alles wat ik bij Appie had meegenomen vormde zich dit onder mijn handen. Gegrilde Paprika’s met een pittige vulling met gehakt, aangevuld met veldsla, fetta, olijven en peppadew. Het geheel pittig gekruid met een Griekse kruiden mix en rode pepers. En weet je het ziet er niet alleen lekker uit, het smaakte ook erg lekker. Wat zal ik een volgende keer weer eens verzinnen.

Mind you dit gerecht zorgde op twitter ervoor dat ik uitnodigingen uit zeker 2 staten uit de US kreeg om dit gerecht te ter plekke te komen koken. (Die social media toch!)

Geen opmerkingen: