Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

vrijdag 17 januari 2014

KPN Wholesale: Ons netwerk laat jou groeien

HdN_2014_jan_0298Afgelopen donderdag hebben we een heel positieve strategy meeting gehad in het Dolfinarium te Harderwijk, waarin een terugblik en een  presentatie van de speerpunten voor het huidige jaar.
Daarnaast was er een inspirerende uiteenzetting van de connected world , door Menno Lanting.

Na deze inleidingen zijn we in groepjes uiteen gegaan om alle ideeën in kaart te brengen waar de klant en wij in het komende jaar profijt zou kunnen hebben
Voor dat we met zijn allen aan het diner buffet gingen, konden we een training van de dolfijnen in het Dolfijn Domijn meemaken.

Een erg positieve, inspirerende en motiverende middag

Geen opmerkingen: