Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 12 januari 2014

Zo maar een zondag?

Vandaag zondag 12 januari 2014, was in de gemeente gereserveerd voor het maken van een Culturele Nieuwjaarsduik. Uiteraard moet onze Berry dan altijd met Toeter en Groef acte de prĂ©sence geven. Dit jaar trad Toeter en Groef op in het UCK aan het Domplein.  Het was weer een bijzonder leuk en goed optreden onder leiding van Iman Spaargaren.

Er was genoeg te doen door de hele UCK en grote delen van de Binennstad en ik heb een vermakelijke middag gehad. Qua foto’s heb ik me beperkt tot Toeter en Groef.

Ik heb niet zoveel ervaring met het fotograferen in donkere minder verlichte ruimtes, en omdat ik niet met flitslicht wil werken heb ik aardig aan de ISO waardes lopen sleutelen om een redelijk plaatje te schieten uiteindelijk vond ik dat ik met 1250 en 1600 ISO wel redelijk resultaat had.

HdN_2014_jan_12_057

Geen opmerkingen: