Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 7 januari 2014

Zomaar weer een blog, Ouwehands Dierenpark

Het is al weer een tijdje geleden dat ik een blog artikel heb geschreven. September was de laatste na een bezoek aan het dierenpark Amersfoort. Ik schrijf te weinig en moet daar weer serieus werk van maken om de dingen die mij boeien/overkomen op mijn blog te delen.

Laat ik mijn Blog 2013 dan afsluiten met ons afsluitende bezoek aan het Ouwehands Dierenpark te Rhenen. Hoe kwam ik daar? Was ik verdwaald? Nee niets van dat alles. Ik had met de Vriendenloterij 8 toegangskaarten voor een dagje uit naar keuze gewonnen en toen viel mijn keuze op het Ouwehands Dierenpark.

Kopie  van OWH_ZOO_RHENEN_022-2013

Dus de laatste zondag van 2013 met zijn allen (ook de honden want die mogen mee naar Rhenen, hou er alleen rekening mee dat je € 4,00 entree voor de hond moet betalen) in de Hyundai en op naar Rhenen. Het was prachtig weer en achteraf bleek het de drukstbezochte dag van het jaar te zijn (natuurlijk allemaal van die gratis kaartjes die opgemaakt moesten worden Glimlach)

Het was al weer zeker vier jaar geleden, dat ik daar voor het laatst was geweest en het was een opnieuw ontdekken van Ouwehands. Jammer dat het beren bos dicht was (verbouwing) want dat had de laatste keer erg veel indruk op me gemaakt.

Maar er was genoeg te zien en te fotograferen en er was heerlijk warm zonlicht van de laaghangende zon dat een bijzondere belichting op de foto’s gaf zoals bij de foto van de Berber aapjes hierboven.

Ook heel mooi kwam dit zonlicht uit toen ik deze tijger fotografeerde, alsof hij voor mijn camera poseerde. Ik denk niet dat ik dit jaar een mooiere foto als van deze witte tijger in Ouwehands heb gemaakt. Ik heb de foto ook nauwelijks hoeven te bewerken.

OWH_ZOO_RHENEN_003-2013

Ouwehands Dierenpark is ook een belevenis voor de kinderen, met veel indoor vermaak. Aan te bevelen als dagje uit.

Noot: Zou je deze of andere foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website.

Geen opmerkingen: