Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 26 januari 2014

Tijgers, Dierenpark Amersfoort

Ze zijn zo mooi en imposant, je blijft de ontspanknop maar indrukken en voor je het weet heb je weer veel te veel foto’s waar je dan weer moeilijk een keuze uit kunt maken, zoals deze tijger uit Dierenpark Amersfoort waar ik vanmorgen een kop koffie ben gaan drinken en weer even met de camera door het park gelopen. Uiteraard was onze Sammie (hondjes mogen mee in het park) er ook bij.  DierenPark Amersfoort.
HdN_2014_jan_0408
In Amersfoort vind je ook Witte Tijgers, witte tijgers zijn eigenlijk tijgers met een foutje en in het wild zouden ze het met hun witte vacht niet lang uithouden in de jungle. Maar omdat ze ze mooi zijn wordt deze soort gefokt in de dierentuinen. Prachtige dieren om te zien met hun mooie blauwe ogen.
HdN_2014_jan_0443

Geen opmerkingen: