Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 19 januari 2014

FC Utrecht–Feyenoord 2-5

De middag van de blunders.

De eerste blunder was de achterhoede vanmiddag was het alleen maar paniek achterin, ik noem geen namen maar drie doelpunten ontstonden door niet communiceren in het veld en zwak wegwerken, er waren maar weinig spelers die elkaar konden bereiken en op het middenveld werd vanmiddag de slag verloren. Er was telkens een mannetje te kort.

Waar het collectief en het systeem vorig jaar voor de punten zorgden, zo leidt het huidige systeem tot veel balverlies, onbereikbare spelers en verlies van punten. Graag weer terug naar het 4-4-2 systeem, dat werkte.

Al met al was het wel een leuke wedstrijd om naar te kijken met veel doelpunten, alleen Utrecht maakte er te weinig.

De grootste BLUNDER vanmiddag was het dat er Feyenoord supporters in het gezinsvak naast het uitvak zaten. Hoe kan zoiets gebeuren. Er moest een muur van ME-ers neer worden gezet om de supporters gescheiden te houden. FC Utrecht hoe kan dat? Alles is verder goed gegaan maar het had anders kunnen lopen, als het met Feyenoord kan, kan het dan ook met andere ploegen gebeuren?

Missschien lezen we hier nog wat van gedurende de week in de dagbladen.

Een  GROTE VEER moet er vanmiddag worden gegeven aan Robin Ruiter, waarschijnlijk de enige op het veld die door had dat je tegen clubs als Feyenoord boven jezelf moet uitstijgen en niet je hoofd moet laten hangen. Dankzij Robin is het geen 2-10. Robin Goed gedaan Joggie.

Forza Utreg, Utrereg is me cluppie maar dit seizoen laat ze ons, de supporters ,een beetje in de steek.

Geen opmerkingen: