Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 24 april 2006

Bertus 80 jaar

Bertus is vandaag 80 jaar geworden. Gefeliciteerd Bertus.
Helaas kon het niet een groot spektakel worden en hebben we het ingehouden gevierd in het hospitium. Desalniettemin was het voor Bertus en Bep een onvergetelijke dag. De kamer van Bep was volledig met slingers versierd(door de dames van het hospice), er waren veel cadeautjes en natuurlijk gebak. Ook het personeel van het hospice had een mooie herrinering voor Bertus en Beppie en hij is door de dames wel 2 keer toegezongen.
Een dag met een speciaal tintje een dag om te koesteren, een dag om nooit meer te vergeten.

Geen opmerkingen: