Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 16 april 2006

Jean Paul de Jong eerste winnaar van de Di Tomasso Trofee

Dit jaar werd de supportersprijs voor de meest waardevolle voetballer van FC Utrecht van het seizoen, als eerbetoon aan de dit seizoen overleden DAVID DI TOMASSO, definitief omgedoopt tot de DAVID DI TOMASSO trofee. De eerste speler die deze trofee mocht aannemen van de weduwe van DAVID was Jean Paul de Jong. In zijn toespraak, waarin hij duidelijk geemotioneerd was, draagde hij de trofee op aan het hele elftal en schonk de trofee aan de weduwe van David. Het was een heel emotioneel gebeuren, met een mooi eerbetoon aan UTRECHTS nummer 4.

DAVID DI TOMASSO 4 EVER.
Forza Utreg.

1 opmerking:

Anoniem zei

Jean-Paul de Jong
Jean-Paul de Jong
Jean-Paul Jean-Paul
Jean-Paul de Jong!!!

Super hoor. Ook dat hij de trofee mee gaf aan Audrey! Ons team bestaat tenminste uit echte mannen, die durven hun emoties te laten zien! En emotioneel was het...