Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

donderdag 13 april 2006

Eredivisie Nederland: Apotheose op 1e paasdag

Het kan niet spannender, drie kandidaten nog over voor de 4e en 5e plaats op de ranglijst. FC Utrecht, Groningen en Ajax (in willekeurige volgorde). Ajax heeft voldoende aan een gelijkspel om zich te plaatsen, zij hebben immers een veel beter doelsaldo, maar Ajax is kwetsbaar, en aan de andere kant lijkt het of het "Ajax geluk"weer aan het terugkeren is, werd immers niet gisteravond pas in de laatste drie minuten van de wedstrijd van Vitesse gewonnen? Groningen en Utrecht, door de winst van Groningen tegen onze FC staan zij gedeeld 5e met FC Utrecht. Utrecht heeft een beter doelgemiddelde. Groningen gaat op bezoek bij twente en moet misschien Nevland missen, vanwege zijn gele kaart, Groningen moet winnen om in de race te blijven voor plek 5. Utrecht ontvangt WillemII, Willem twee staat 17e. Zwakke ploeg? Het lijkt mij dat Willem II de ploeg in vorm is, waarschijnlijk omdat zij in de degradatie promotie play off goed voor de dag willen komen. Opletten voor Utrecht dus. Maar Utrecht kan geen genoegen nemen met minder dan winst, alleen dan zijn ze zeker van een plek bij de eerste 5. Volop spanning dus, het gaat as zondag een mooie voetbalzondag worden en tegen een uurtje of kwart over vier zullen we weten hoe de plaatsen verdeeld zijn.

Forza Utreg ole ole ole....Bloed zweet en tranen leiden tot een plek bovenin!!!!!!!!!

Geen opmerkingen: