Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 28 mei 2007

Jean Paul de Jong: Bedankt nummer 6

Copyright 2007-Henk de Nijs-Utrecht_The Netherlands Copyright 2007-Henk de Nijs-Utrecht_The Netherlands
Jean Paul bedankt voor al die minuten van strijdlustig voetbal, het voorop gaan in de strijd, kenmerkend voor Jean Paul, dat je daarbij ook wel eens een keertje een kaart tegen het lijf liep, een kniesoor die daar om maalt.

Een van de hoogte punten is voor wij de wijze waarop je in de bekerfinale tegen feyenoord scoorde, een droge harde knal van een meter of 10 van het strafschopgebied, ik kon niet zien of ie erin ging van mijn plaats af, maar het juichen van de mensen achter het doel, gaf wel degelijk aan dat je gescoord had.

BEDANK JEAN PAUL het ga je goed!!! Utreg For Ever.
Wat je ook na Utrecht gaat doen, heel veel succes, maar tegen Utreg iets minder.

Geen opmerkingen: