Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

vrijdag 11 mei 2007

UCK JazzNight @ Ceesplace - Mei 2007


Iman Spaargaren


Afgelopen donderdag was het de tweede keer dat het UCK haar Jazznight organiseerde in Live Music Club Cees Place aan de Oude Gracht in Utrecht. De avond werd georganiseerd door Iman Spaargaren, docent aan het UCK. Een groot aantal cursisten van Iman brachten allen een aantal nummers ten gehore en deden dat met veel enthosiasme en inzet. Optredens waren er door Cursisten Stoomcursus I en II, Quatro Saxofoni en Toeter & Groef. Na deze optredens, bracht Iman zelf een paar Jazz stukken ten gehore met zijn eigen Jazz trio. Na afloop van de optredens was er de mogelijk om te jammen.
Klik op bovenstaande foto voor een korte foto impressie van deze avond.

Geen opmerkingen: