Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 19 mei 2007

Mijn FC Utrecht, o, o wat slecht

Man wat was me cluppie donderdag slecht ik kan er nu pas wat over schrijven. Ik was diep teleurgesteld. Utrecht niet verloren van Groningen maar van zichzelf, hoe heeft het kunnen gebeuren. Met nog twee wedstrijden te gaan voor een UEFA ticket hoor je het gras toch op te vreten en je tegenstanders erbij als je je het veld op gaat. Maar niets was minder waar. Tam, zwak en.... ach ik houdt er overop. Laten we maar hopen op het wonder in de Euroburg. En van je EURO EURO Utreg komt eraan... en dan even met 3-0 winnen en alsnog Europa in. Mocht dat niet lukken dan maar via de intertoto, ik zal er dan zeker weer bij zijn of het nu tegen Vitesse of NEC is, ik ben toch supporter, door dik en dun. Jongens maak er zondag iets moois van, zodat ik weer trots op jullie kan zijn. Immers als je alles geeft en verlies ben ik trots suporter te zijn en als jullie winnen ga ik helemaal uit mn dak

Succes joggies....FORZA UTREG

Geen opmerkingen: