Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 26 mei 2007

Weerzien met Kees en Remco

Vrijdag avond 25 mei 2007. De oude haven in Rotterdam, gezelligge terrasjes, lekker weertje en alles wat daarbij hoort. Dat was het decor waarin Kees ons (Remco, Dennie en ik) had uitgenodigd. We hadden afgesproken om een uur of zes, maar eer wij ons bij Kees en Remco konden voegen was het kwart over zeven. Lange files op de weg van den Haag naar Rotterdam waren daar de oorzaak van. Maar we zijn er uiteindelijk toch gekomen. Kees zag er goed afgetraind van het lopen en gezond bruin van de buitenlucht en de zon uit. Remco zag er uit als Remco groot en breed en sterk. Na gezellig eerst een biertje te hebben gedronken en de eerste roddels hadden uitgewisseld, was het tijd voor een hapje. Kees had een tafel gereserveerd op het terras van Popocatepetl, waar we overgingen op Corona's en even lekker hebben zitten bijkletsen over wat we de laatste maanden zoal hadden meegemaakt, doorgemaakt of was overkomen, onderwijl deden we ons tegoed aan een heerlijk Mexicaanse maaltijd en voor we het wisten was het al dik elf uur, tijd om weer mekaar gedag te zeggen en een afspraak te maken voor na de vakanties. De locatie zal dan Leiden zijn, ik kijk er nu al weer naar uit.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Henkie,
Ja wat een leuke gezellige avond was dat he.
Alles kits? Maar jij bent zeker inmiddels ook al met vakantie? Zo niet: alvast veel plezier gewenst!
Kees.