Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zaterdag 19 mei 2007

Erik Hulzebosch numero UNO

eigendom van www.soyouwannabeapopstar


Dat ie schaatsen kon wisten we allang, wie herrinnert zijn gevecht op de bonkervaart niet met Henk Angenent, zijn ontelbare rondjes op de schaatsbanen in Nederland, of de tochten in Lahti en Weissensee, maar dat ie zo goed kon zingen, nooit gedacht. Maar je hebt wel mn hart gestolen Erik. Je zingt fantastisch, life nota bene met minimale voorbereiding chapeau kerel. Welverdiend heeft Erik dan ook de finale van So You Wanna Be A Popstar gewonnen ten koste van Sacha Visser. De single die in de winkel komt te liggen is ook top 'EXTASE' is de titel. Koop hem allemaal en laat die single zo snel mogelijk op één in de hitparade komen.

Downloaden op So You Wanna Be A Popstar (Official website)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat nummer van hem is echt vet! :D Ik was voor hem omdat hij tog veel beter zingt dan Sascha.. (A) Als Sascha had gewonnen vond ik t ook niet erg, want jaa, hij zó knap!! :$ (A)

Anoniem zei

We hebben zingende schaatsers gehad (sterren dansen op het ijs) en nu hebben we een schaatsende zanger!

Cool! Gelukkig heeft hij gewonnen!