Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

donderdag 15 december 2005

Christmas is coming

Het is weer bijna Kerstmis. De boom komt weer in huis de versieringen en lichtjes zijn al door velen weer uit de doos gehaald en sieren al weer menig huiskamer , huis en/of tuin. De boom weer versierd. Er wordt al weer nagedacht hoe het menu eruit zal zien en waar we de eerste en/of de tweede kerstdag verblijven. Het is weer de tijd van schemerlichtjes, kaarsjes in alle vormen en glinsterende versieringen. Kerst en nieuwjaarswensen al of niet zelf gemaakt worden al weer rondgestuurd.
Ik persoonlijk denk dan meteen aan de gezelligheid met het hele gezin met kaarslicht en muziek.
Het volgende liedje komt dan meteen in me op.

BLUE CHRISTMAS
I'll have a Blue Christmas without you
I'll be so blue thinking about you
Decorations of red on a green Christmastree
Won't be the same dear, if you're not here with me

And when the blue snowflakes start falling
That's when those blue memories start calling
You'll be doing alright with your Christmas of white,
But I'll have a blue blue Christmas

I'll have a Blue Christmas that's certain
And when that blue heartache starts hurtin'
You'll be doin' all right, with your Christmas of white,
But I'll have a blue, blue Christmas

You'll be doin' all right with your Christmas of white
But I'll have a blue, blue Christmas

Vertolkt door Beach Boys,Sheryl Crow, Elvis Presley, John Denver

Wij hebben dit altijd een mooi lied gevonden, en zullen het zeker deze Kerst weer meezingen zodra het uit de luidsprekers galmt. De woorden van dit kerstliedje hebben voor mij en m'n kinderen wel een diepere lading gekregen en Kertmis zal nooit meer zo intens zijn als met z'n allen. Maar net als vorige kerst gaan we het ondanks alles wel weer vieren, omdat het de herrinnering aan hoe het was extra mooi maakt.

Geen opmerkingen: