Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

maandag 12 december 2005

Een droevige wedstrijd

Miezerig weer, laaghangende mist, een in het zwart gehuld legioen, een droevig gezicht een absurde sfeer. Dat kon ook niet anders, het overlijden van David zit nog bij een ieder in zijn vezels. En och wat wilden we het graag winnen voor Dito, maar het mocht niet Groningen won met 2-0 door twee counters in de laatse 10 minuten.
Wat hebben ze er voor gevochten, maar wat was het rendement laag. Net niet scherp genoeg, alles net niet. Het zat in hun lichamen het verlies van DITO en die wilden niet meer dan dat ze konden. Jammer jongens goed gewerkt het is ook niet zomaar iets en dan wordt je geacht ook maar weer gelijk een topprestatie neer te zetten. Gelukkig zijn we geen robots en werkt het allemaal niet zo. We zijn mensen. En zeg nou zelf hadden we in deze entourage moeten juichen. Eigenlijk had ik dat zelf niet eens gekund. Tegen mij zeiden ze het heeft tijd nodig, voor jullie is er geen tijd, jullie moeten weer presteren. Ik benijd jullie niet. SUCCES BOYS IN RED.
DITO 4 EVER.

Geen opmerkingen: