Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

woensdag 14 december 2005

Inhalen......

Vandaag speelde onze jongens van FC Utreg de inhaalwedstrijd tegen WIllem II. Vanavond trokken we weer aan het langste eind, zij het met de kleinst mogelijke overwinning in de laatste speelminuut van de wedstrijd. De doelpuntenmaker, de door menigeen verguisde Joost Broerse. Evenals zondag toont hij nu ook weer het ongelijk van degenen die hem al veroordelen voor hij een bal op het veld geraakt heeft. Utreg verdiende de overwinning vanavond, immers de grootste kansen waren voor onze FC de grootste kansen waren er voor Ricky Kruys die van dichtbij overschoot en Nelissen die, in plaats van af te spelen voor eigen gewin ging en tegen de doelman van Willem II schoot.
Maar gelukkig de drie punten zijn voor Utrecht en door deze overwinning staan we weer gelijk met Ajax op een gedeelde 6e plaats op de ranglijst. Zo gaat ie goed Boys in Red.
Forza Utreg Olé
Willem II _ FC UTRECHT 0 - 1 (90ste minuut Joost Broerse)

Geen opmerkingen: