Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

vrijdag 9 december 2005

The Lipsticks, Kids on Stage.

Ik ben vanavond afgereisd naar Lexmond, voor een optreden van the Lipsticks. The Lipsticks zul je zeggen wat is dat nu weer? Nou dat is de band waar mijn nichtje Ester de gitaar speelt. Een band van zes meiden, met zang, piano, percussion, drums en twee gitaren. Alle namen zijn wel genoemd, maar die heb ik niet allemaal onthouden. Het belangrijkste is dat Ester er in speelt en het was hartsikke goed. Ze hebben 5 nummers gespeeld o.a. Kiss van Prince en Aint no sunshine. Ik heb genoten. Al was het wel koud op het plein, en daar hadden de bandleden ook last van, maar ze hebben desalniettemin een vet gave performance gedaan.

Geen opmerkingen: