Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

woensdag 14 december 2005

Duurt het nog lang voor het weer zomer is?


Copyright H.W. de Nijs, Utrecht, The Netherlands

Ja als je deze zeehond uit het Dolfinarium te Harderwijk weer eens goed bekijkt, vraag je je werkelijk af of de zomer nog lang op zich laat wachten.
Het antwoord is simpel. Ja dat duurt nog een paar maandjes. Eerst gaan we met zijn allen de kerstboom op zetten en gezellig kerstfeest vieren. Dan knallen we het oudejaar weg en wachten we tot februari tot de echte winter begint. Immers door de jaren heen begint de echte winter pas in februari en is dan meestal kort en heftig.
Voorlopig kwakkelen dus en zeker weer geen witte kerst.
Jingle Bells.

Geen opmerkingen: