Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 20 december 2005

Kerstmis 2005

Zo de kerstkaarten zijn eindelijk op de post. Het zijn er altijd toch wel meer dan je denkt te versturen en je bent er altijd weer een poosje mee bezig. Het leukst of meest frustrerend misschien wel, is het dat je er tijdens het schrijven altijd weer achterkomt dat je adressenbestand niet up to date is. Dus dat kost dan een envelopje extra. Maar hoe dan ook ze zitten nu op de bus. Mocht ik iemand vergeten zijn ik hoop het niet dan alsnog via deze post:

Iedereen een prettige kerstdagen en een gelukkig en een voorspoedig, gezond, succesvol en gelukkig nieuwjaar.

Dat wens ik echt aan iedereen. Nu moet ik alleen nog de boom gaan opzetten, het lijkt erop dat het, net als vorig jaar, weer op de avond voor kerst gaat gebeuren, ach ja we zien wel als de boom maar voor de kerst is opgetuigd. Maar dat zal wel lukken denk ik.

Geen opmerkingen: