Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

zondag 5 maart 2006

FC Utrecht.....5de plaats in zicht

Na de uitslagen van afgelopen zaterdag kijkend, zowel Groningen als Heerenveen verliezen met ruime cijfers 5-0 en 4-1 van respectievelijk Willem II en PSV, zou een gelijkspel bij Feyenoord onze FC Utrecht op de 5de plaats in de competitie brengen. Gezien de reputatie van onze FC zou dit tot de mogelijkheden kunnen behoren. Tom de Caluwé gaf op radio M al aan dat Utrecht er voor gaat. Zondagmiddag zullen we het zeker weten of het is gelukt. GO GO GO Forza Utrecht olé.
Durf te dromen......4-1 hebben we al eens gepresteerd tegen Feyenoord in de Kuip en dit jaar in de Galgen waard was het 3-1.... dus wie weet!

Geen opmerkingen: