Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

dinsdag 14 maart 2006

Nog 2 nachtjes slapen

Ja het is bijna zover en dan ben ik weer een jaartje ouder, geboren in 1953 dus wordt ik dit jaar 53.
Ik wordt al geplaagd dat er zulke leuke cadeautjes voor me gekocht zijn. Maarre ... dat doet me natuurlijk niets want ik ben natuurlijk helemaal niet nieuwsgierig. Ben tevens vanavond begonnen met het grote koken. Ik trakteer dit jaar namelijk niet op gebak op het werk maar op een hartige hap. Je moet weten de afdeling waar ik nu bij zit, viert bijna al haar verjaardagen met eten, dus ik kan natuurlijk niet achterblijven vandaar. Wat het wordt is natuurlijk nog een klein beetje een verrassing. De saus heb ik in ieder geval al klaar, de rest doe ik morgenavond. En dan maar hopen dat het naar ieder zijn smaak is anders hoef ik de hele komende week niet meer te koken........;)
Donderdagavond vier ik mn verjaardag met Berries moeder en vader en mijn eigen gezinnetje. Het feestje voor de familie hou ik op vrijdag... Wie weet heb ik zoveel over van het grote koken dat ik het hun laat opeten... LOL. Zal wel niet zo'n vaart lopen denk ik.. In ieder geval komen er nog een paar leuke avonden deze week zodat ik me niet zal vervelen. Helaas moet ik morgenavond wel Cees Place laten schieten en zit ik in de keuken in plaats van op het podium. Nou ja heb ik weer wat voor volgende week om naar uit te kijken. Nu gauw naar bed, des te eerder zijn die twee nachtjes voorbij....

Geen opmerkingen: