Zou je de foto’s van mijn blog willen gebruiken laat dan een berichtje in mijn gastenboek achter met je mail adres en het doel, dan kan ik je een origineel sturen, die je dan uiteraard kan gebruiken met vermelding van mijn naam en website........bekijk mijn nieuwe blog http://photanimals.blogspot.com.... ..... When words fail, music speaks...Look at the new page of Berry in her new free lance role visit http://writingberries.blogspot.com/ DO DO DO...

vrijdag 17 maart 2006

Verjaardag 1



16 maart, mijn verjaardag, het jaar dat ik geboren ben minus 1900 is nu mijn leeftijd. Vroeg op, gisteravond de hele avond staan koken. Met de auto naar het werk om vijf over zes ben ik al onderweg. De auto ruikt naar knoflook, nasi en kip. In plaats van gebak leek het me leuk ook eens op wat te eten te trakteren, immers dat hadden een paar vrouwelijke collega's van mij, ook op hun verjaardag gedaan. Met de aanwezige magnetron alles zo goed en zo kwaad als het ging, en met de hulp van Sharon, warm gekregen. Zo te zien vond een ieder het erg lekker. Er werd meerdere malen opgeschept, een succes dus. Voor mezelf ook, iets wat ik lange tijd niet had gedaan, koken voor meerdere mensen, weer een drempel genomen. Misschien in de toekomst nog wel een keertje. Alhoewel, ik moet eerst een tulband bakken, voor als Vita weer op kantoor komt. Ik had natuurlijk wel weer veel te veel gemaakt, dat had echter als voordeel dat ik 's avonds thuis niet hoefde te koken. We hebben de restjes opgemaakt en ook Berrie's vader en moeder hebben er nog lekker van gegeten.

Geen opmerkingen: